Thursday, May 26, 2011

INI SERIOUS SETEPEK KENE KAT MUKA AKU.



aku taktahu kenapa, bila tengok video ANWAR HADI yang kat atas ney, terus sejuk kaki tangan segala anggota badan semua lah.
serious memang aku rasa PANGGGGGGGGGGGG!
rasa macam kene lempang.
macam, " YA ALLAH..TAKUTNYA AKU NAK MATI...! "
as he said in his vid, mati tu anytime.
kalau dia datang, takleh nak cakap " sekejap eh. saya nak bersiap... "
KENOT!!!


And frankly speaking, im not ready yet to die.
totally NOT!
so aku serious rasa menggelabah giler.
takut sekejap lagi aku akan mati?
time aku type ney memang tangan aku sejuk macam ice dowh!
selama ney orang berdakwah secara baik, aku dengar but takde lah rasa sangat effect dia.
but now, taktahu lah..mungkin ALLAH swt menggerakkan hati aku untuk watch ANWAR HADI's vid then aku dapat sedikit tazkirah yang.............
SANGAT SANGAT kuasa million BERGUNA!!!!!


i dont want to talk type 'banyak banyak'.
errr..sorryy...aku guna rojak bahasa saja.
jangan mara ehh.
aku serious blank nak pk ayat kerana kecuakkan disini.
so aku menyeru kepada semua umat manusia esspecially muslims,
marilah kite membuat persiapan ke arah kematian.
bukan aku nak takutkan korang semua..
tapi ini untuk peringatan kepada diri aku sendiri dan kepada anda anda dan anda semua yang amat saya sayangi....



Much love,
ANNIS

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails