Monday, June 20, 2011

semakin hari semakin gatal.

 
twilight.
sedih gila aku baru tengok citer twilight and twilight new moon.
orang lain dah boleh hapal storyline dia.
aku baru tekedek kedek nak tengok.
aku bukannya apa.
mase tengah hot letop letop citer tu kat pawagam suatu masa dahulu, aku langsung takde ghairah pon nak tengok.
sebab bagi aku heroin die tak mengancam.
i like yang aum aum sket.


twilight saga?
belum lagi.
tiada dalam external hard disk.
kalau sesiapa ada, sila lah kasi aku ye.
kesian aku kat opis bosan macam hape.
dah lah takde internet.
so aku heret lah external hard disk kak nurul sebagai peneman aku selama 9 jam di kantor.


back to the twilight.
so far, for me edward cullen takdelah handsomesangat.
biasa biasa je.
cuma aku terliur tengok body die je lah.
setiap kali lepas tengok citer tu, (kantoi tengok banyak banyak kali) mesti berdoa supaya dapat asben badan ketak ketak like that.
auwwwwwwwww. so sexayyhhh!
aku memang dah jatuh cinta dengan edward cullen.
the way he protect bella.
the way he treat bella.
jeles sangat uolls.......

i'm melting!

nie tengah berdoa dapat suami badan ketul ketul ke apa nie?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails