Tuesday, June 15, 2010

JANGAN BERGADUH SAYANG.



hello semua :)
apa khabar? semoga kalian berada dalam keadaan yang sihat.amin.
korang pernah gaduh adik beradik tak?
ade yang pernah kan?
yelah nama pon adik beradik. tinggal sebumbung.
mesti ada salah faham kan.
sedih kalau kite gaduh dengan kakak,abang atau pun adik kite sendiri.
ape korang nak buat kalau dalam rumah tu korang sorang sorang, kakak dan adik korang satu geng. lepastu korang asek kene buli je dengan dorang.kadang kadang rase nak lari dari rumah pon ade. haha.
kalau bergaduh dengan kawan kawan rapat pun sedih.
saya jenis yang sangat sayang kan hubungan persahabatan.
tapi sejak akhir akhir ni saya dapat rasakan sesuatu yang tak menarik.
saya rase lain macam apabila kawan baik saya berkelakuan pelik dari selalu.
saya tau dia salah faham. tapi saya takde kekuatan lah nak jelaskan kat dia.
rase macam penat sangat.terlalu sensitif pun susah lah kan.
haish. pening lah macam nie.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails