Saturday, October 9, 2010

KENAPA BERSEDIH LAGI NEYH?

asslamualaikum..
apa khabar korang?
buat apa hujung minggu camnie? tido? shopping? berjimba?
okay jawab sendrik lah yek.
kekekeke.

sabtu adalah hari bosan untuk aku.
taktau nak buat ape. housemates semua hilang.
ntah mana ntah dorang pegi.
semalam test math cam.......
okay paham paham je lah.
after test eka text, ajak keluar. YES!
dah sebulan lebih tak jumpa kot.
but she fetch loki first.
eka, aku and loki adalah schoolmates masa kat mrsm jasin dulu.
so semalam kira reunion kecik la. since masing masing still study kat melaka and tak kuar kuar dari negeri bersejarah ney.sayang sangat kot kat melaka. cettt!

then kitorang terus pergi dataran pahlawan.
carik movie's ticket. okay taktau ape citer best.
so maen beli je lah agak agak macam tajuk macam best kan.
hihihi.
then kitorang terus pegi menyantap.
YA ALLAH.. memang kelaparan ye.
serang KAIZER yeh! serang!
aku first time makan kat kaizer. huuu. bapak le malu. cissss.
sebab aku ingat die jual kebab ke hape. so not my taste lah kebab kebab neyh kan.
ghopenye die jual set set dishes. macam ala ala kenny pon ada. tapi dengan harga yang MURAH!
okay aku repeat once again, MURAH! mane nak dapat quarter of chicken+fries+coslow+bun+drink = rm11.50! seee? murah kan? no tax lagi tu. malaysian punya kot. tu yang die murah semacam. tapi okay lah what. support barang malaysia. ekceli KAIZER adalah fav eka. tu yang aku terjebak ke sini.
kuikuikui.

then kitorang pegi jonker walk. yah yah. aku pandai berbelanja ye kali nie.
hanya habes around rm15 je. see? under bajet sangat.
aku beli jungle bracelet, hair band, dengan dua big rings.
suka hangak rings die. memang mate keranjang gilaaaa. tapi nak mengejar masa untuk tengok movie.
so aku grab dua. santek tau u'olls... hehehehe.

pukul 10pm kitorang dah tercangak kat GSC nak tengok citer DINNER FOR SCHMUCKS.
sumpa kelakar habes. geram haku! lawak sampai aku geram.
rasa nak tampa tampa je pelakon tu. sampai aku try untuk taknak gelak sebab sakit pipi banyak gelak.
aku tutup mulut and pejam pejam mata. kang gelak banyak mesti aku sedih after that.
so aku nak membalance kan feeling aku kene buat camtu. boleh?
sesape yang suka citer comedy, aku sajes korang pegi la tengok citer neyh. memang terbaek!


after movie, kitorang lepak makan char koaw teaw yang super sedap kat depan utem cawangan bandaraya.
sedap u! rasa nak order 2,3,4,5 kali jep.
tapi, control control... tengah tengah malam tak boleh makan banyak banyak.
nanti obes sape plak nak jawap?
lepak situ sampai pukul 2am. then balik rumah kat ayer keroh dengan perasaan seronok dapat ring baru.
heeeeeee. suka!
yelah kan... aku tak penah dapat ring dari orang laen except my mum jep.
so dari nak tunggu orang laen bagi ntah bila gamaknye, better i spent for my self kan.


okay skang aku adalah sedih sebab semua orang balik. and aku teringat dekat dia.
hmph.. asal lah aku still bersedih sedih kat orang yang dah tak ingat aku ek?
annis please move on baby. u can do it!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails