Thursday, October 7, 2010

REDMUMMY CONTEST.

assalamualaikum....
for the first time saya join contest.
sebenarnya saya baru je jadi pengikut setia blog redmummy ney selepas mula mula bace blog RM.
saya pon tak ingat camne kejadian jumpa blog RM.
tapi yang saya tau masa bulan puasa ritu.
serious saya start baca blog RM and boleh plak tak tido sebab syok sangat baca.
benda ney happened selama seminggu. memang gila ah. dah la time tu test melambak lambak.
esok nak test ney, sempat lagi baca blog RM.
sambil bukak buku, sambil baca blog RM.
okay memang tak bagus buat macam nie, tapi ke eksaitedan tu hover sangat.
sampai kawan saya, bila tanya saya, saya buat apa. dia dah tau mesti saya tengah baca blog.
if saya bangun pagi nak p class and siap awal, saya akan bukak blog RM untuk baca ape yang latest update.
sempat je kan kalau dah suka.

ape yang best sangat dengan blog RM sampai saya jadi cenggitu?
paling penting sebab RED! saya memang minat sangat kaler merah.
saya pernah buat entry pasal fav colour saya NEY masa awal pembabitan saya dalam dunia blogging.
saya suka tengok most of her stuff kaler merah. memang menggoda keimanan saya betul. haish.
saya nak beli macam tu memang tak mampu lah kan.
so dapat tengok pon jadi lah.. hehe.
plus, bahasa RM guna dalam blog pon very der sempoi.
memang lah kalau baca sekali, nak baca lagi. ini bukan bodek ke ape ye.
ini betul betul ikhlas. bila saya sedih, saya akan bukak blog RM sebab RM nie kelakar.
sebab bahasa die selamber je. dari sedih, jadi tegelak gelak.

and saya suka cara didikan RM n RD kat abang and gegirl.
saya dah berangan angan nanti, kalau dah ada anak betul betul nanti nak try cara macam RM n RD.
now pon saya dah ada sorang anak angkat. tak boleh amek anak angkat betul pon anak angkat kat Facebook pon jadi lah kan.. sebab saya memang sangat suka kan kanak kanak. so student macam saya hanya mampu buat macam nie je la. suka sangat sifat keibuan RM tu. even busy macam mana pon, family first. membuatkan saya teringat dekat arwah mak saya. bila RM pujuk gegirl, saya plak rindu time mak pujuk saya mase saya merajuk. (okay sebak..)

okay lah saya rasa cukup la setakat ney. tapi ape pon RM, all the best. semoga ALLAH swt, sentiasa merahmati kehidupan RM sekeluarga. amin..

1 comment:

  1. suka merah?

    ha bolehlah tukarkan template ni jadi merah gak kot?

    ehhehehe

    Redmummy

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails