Monday, November 8, 2010

THE BEST MIX.

aku nak mintak maap ler kalau tiada perkhabaran dunia akhir akhir ney.
plus lambat reply comment and lambat buat lawatan amal ke blog kawan kawan baru.
sekarang aku dilanda final exam week. ditambah pula serangan demam tak nak kalah.
time time nak final ney lah....demam nak berkepit dengan aku.tension mak.
tapi nak taknak, aku redha je lah...
ini lah dinamakan dugaan ye tak?
ape lagi yang terbaek kalau demam batuk kong kong semasa final exam berlangsung.
kan? (T_____T)


serious aku dalam dilemma ney weyh.
nak makan ubat ke taknak. nak makan ke taknak. nak ke taknak.
ha....runsing aku dibuat dek mendalah ney.
mane taknye....kalau aku makan ubat....kompem tido tak hengat duniaaaaaaa.
tup tup.....tau tau dah siang...and laju je lah menuju ke dewan untuk bertempur.
nanges tak nanges aku cenggitu?
bila nak study nye tak?

kalau aku tak makan ubat plak.....duduk pon dah macam perempuan berumur 100tahun *hover tau!*
rase macam nak tumbang je. tekak ney pon dah tak larat nak tahan. asek gatal gatal....
pipi pon dah lenguh...otot otot pipi pon dah menegang.
dah kalau asek batuk setiap 2 minit setengah, mane tak menegang nye.
aisehhhhhhhhh.
so????????????????
ko tengok la ney jah.... mane satu aku nak pilih....
ditelan mati anak, diluah mati bapak....
ecehhhh... sempat lagi berpuisi kan?

ney aku bukan sesaje online tau tau tau...
ney sebab nak carik beberapa note kat tenet ney. *boleh pakai ke alasan neyh?*
pastu ter bukak blog pastu ter post entry pastu ter bukak blog kawan kawan pastu......
berapa banyak ter ntah. *rase nyampah tak entry ney? nyampah kan? sila maafkan daku kerana tak sihat*
ceaaaaaaaaa....tetibe nak salahkan kesihatan plak en.
dah dasar tak reti goreng ayat tu ngaku je lah.
tsk...... (=_=")

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails