Wednesday, November 10, 2010

MELARAT LARAT MELERET LERET.

aiiiiiii.....taktau nak kasik tajuk entry ape.
kalau tang ney memang aku lemah sikek. mesti blur binti blank. *okay tak kelakar annis..tak kelakar*
urmmm.....ape aku nak citer ek? otak pon dah agak agak karat neyh. nak goreng ayat karangan pon dah nazak.
siang malam membanting tulang otak. nak menghapal segala jadah formula. dah la demam, tidur pon ala ala pejam celik pejam celik gituewwwwwwww.. tak ke ko rase nak tumbang semasa menjawab soklan fainal di situewwwwww? asal ayat dah macam rempit ney?

sekarang aku ada bespren baru. i repeat, i have a new bespren.
kepada bespren bespren lama, matiklah korang.....aku dah ada bespren baru.
haruslah aku lebihkan bespren baru aku tu. doplohempat jam bekepit je.
and mintak mahap ler kalau korang korang yang mesej aku ke ape, aku tak layan. tak dapt nak layan semua orang dalam satu mase. *ececehh*
tak menang tangan aku nak layan semua orang. kang bila aku tinggalkan kejap bespren baru aku tu karang, aku plak yang menderita. takleh langsung berenggang dah skng neyh.
aku pon taktau ape yang die dah buat kat aku sampai aku jadi lagu ney.
agak agak dia dah mandrem aku ke hape?
korang mesti teruja nak tahu sape bespren baru aku kan?
teruja tak.......? nak tau sekarang?
okay hold on...nanti last last baru aku bagi tau. kasik spraise sikek. =) (takpayahlah terus scroll down nak tengok sape bespren baru i. kecik ati mak. tak mendengar arahan betul. tsk... *apahal ko tetibe nak tacing lebih?*) *LEMPANG!*


aku rasa ini adalah demam yang paling teruk pernah ku alami.
serious teruk. tapi boleh membelog lagi. sebab?
gian blog tu meluap luap sampai takleh nak tahan dah.
lagi lagi demam semasa final exam. hancus hatiku nak menjawap soklan final dengan hati yang tenang.
mane nak tenangnye, jawab satu soklan yang anak dia tu (ex : Q1- i) makan satu strepsil.
siap satu soklan, makan satu strepsil. pastu tenyeh tenyeh hidung. dah mcam hidung badut pon ade. kemaen merah lagi. ko bayang kan....habes satu paper, habes lah satu peket extra strong strepsil.
tapi tekak ney tetap degil. tetap nak sakit. tetap nak gatal. dah bertetapan agaknye.
pastu setiap mase nak batuk. bukan kehendak tau. tapi ketetapan. tetap lagi?
batuk siket punya kuat. aku selalu ejek kak lyn batuk hanjing. at last kene kat batang hidung sendiri.
ha rasakan. penyet tak penyet hidung aku. setiap kali batuk, setiap kali tu lah pengawas peperiksaan tengok.
mungkin dia dah get ready, kot kot aku akan pitam disitu and dia terus menghulurkan bantuan CPR. seronok bukan? tapi aku nak pilih pertukang cpr tu adalah muka macam johnny depp. ada tak? ada tak? tak ada? okay takpe. hans isaac pon i terima u.. *ade kene mengene ke? tolong siket*

dah habes exam....adalah sesi pulang ke ganggang rumah. kau cakap siket kat aku, ade tak orang demam yang super macam nak gone dalam masa duamenetsetengah, sanggup berjalan kaki meredah highway tetengah panas terik buta untuk pulang berhibernasi? ada ke? ada ke? takda kan?
dengan bangga nya aku melakukan aksi itu. yea..aksi itu. tapi kau dah pasti tahu apa jawapan selepas sampai dirumah? pengsan selama beberapa jam. gilaaaaaa panas kepala aku. sampai nak sentuh koolfever kat kepala pon pk lapanbelaskali.takut tangan comel ney melecur.. (exaggerate sangat)

bangun tidur adalah lapar. serious mengidam macam macam. mengidam sambil hentak hentak hati. nak hentak kaki, tak larat. nak makan chocolate indulgence lah, asam pedas kedai hijau mak janda lah, ape lah,,, bla bla bla lah.... ngade tau..
beli one slice cake of choc indulgence and one slice cake of strawberry saja sudah cukup.
strawberry cake tu untuk cekgu saya yang selama study week aritu gigih mengajar anak murid dia ney. even anak murid dia demand macam macam. dah la banyak songeh, pastu otak bekarat plak tu. sabau je lah dapat student macam ney.and the other one is for me. tapi memang takkan habes. sebab tekak daku luka perit.
rase siket je dah happy. then bagi ke housemate. sharing is caring bukan? (tetibe annis nampak comel *_*)

aktiviti harinie adalah bangun tido, mandi, solat pastu sambung tido balik.
boleh?
perut rase lapar. tapi benci tau tak dapat telan makanan yang sedap sedap tu.
hilang satu nikmat sekejap. cepat lah baik. nak study pon malas. nak gerak montot pon rase seksa.
bahasa arab ntah bila nak start baca. kalau aku terel macam mashi, takpe gak. ney setakat tahu wahid isnani salasa al kirim salam lah aku nak berjaya cemerlang gemilang dan terbilang. itu lah kooo....
mase sekolah rendah dulu memaen mase class arab, sebuk nak main batu seremban lah ape.
skang ney baru nak nyesal. nanges air mata darah sekalipon takleh nak reverse balik. padan muka kau annis. padan!

arghhhhhhhh! tension! semua perkara bila pikir jadi tension.
so aku malas nak pk ape ape sekrang ney. nak pk tidor je.
eh tidor tak payah pk. ko pejam mata then request sikek nak mimpi ape then set go!

eh kejap kejap. jangan tidor lagi. aku nak citer mimpi bongok malam tadi. i dunno either last night punya mimpi or pagi tadi punya mimpi. dah bercampur aduk.
cenggini citer die............................................................................................................
aku mimpi pergi kilang mane ntah. untuk buat LI kot (latihan industry).
aku pegi dengan zulhafeez, (ex classmate mase lower form) ntah macam mane die boleh masuk dalam mimpi aku. dengan seorang lagi perempuan. pompuan ney serious aku tak hengat sape.
sesampai nye aku kat depan kilang tu, kami terserempak dengan cikgu JULIANA. nama manja adalah cikgu JU. cikgu ney mengajar aku subjek PENDIDIKAN SENI. die dengan sorang pompuan jugak. macam membe sekolah aku kot. tak ingat muka dia. tapi ape yang terkesan plus bongok nye mimpi ney ialah;
aku pegi kilang tu pakai tudung, ok itu dah cun *ferasan!* pastu baju aku pakai longsleeve ke blazer gitu. tapi yang pasti baju and tudung kaler hitam...
yang paling takbley blah bila aku tengok bawah.
homaigod! aku pakai suar tido bunga bunga yang pendeknye dah same macam boxer. patut lah mase aku salam dengan cikgu JU tu, kemaen buntang mate die tengok kat bawah. time tu aku dah malu bukan kepalang, terus setat enjen kete and terus chaloooo. ish ish ish...nauzubillah...
okay tu lah mimpi kite yang kurang siuman yang kite nak share kan dengan kamu kamu semua. *tetibe guna ganti nama kite*
okay masa dah taim...aku nak sambung tidor...harap harap mimpi makan makanan sedap sedap.
good evening people! HAPPY WEDNESDAY! =)

tenyeh jangan tak tenyeh!
p/s : nak tau sape bespren baru aku tu? yang kemaen aku takleh tinggal die even sesaat? jeng jeng jeng............
memperkenalkan bespren baru saya adalah handkerchief. KAHKAHKAH! gotcha!
aku kan dilanda selesema hebat sekarang, WAJIB lah kat tangan mesti pegang handkerchief. time tido pon aku pegang tau. *hover!*

2 comments:

  1. HAHHAHA 1 entry bnyak tol citer ek.huhuhu :D
    alololo semoga cepat sembuh ye!

    ReplyDelete
  2. tau takpe. otak dah weng. kasik jalan satu entry. thanks momo =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails