Sunday, November 7, 2010

BIKIN SUSPEN !

petang semalam lepas bangun tido,
terus je text fara, nak pinjam notes plus tutorial calculus.
time time dah dekat nak final ney, time ney lah semua jenis nota bergelimpangan ntah ke mane.
nak carik adalah malas. mungkin sudah bercampur aduk dengan nota lain. agak nye lah.
baru je nak start study tetibe...................................
ohhhh! aku belum lunch lagi hari ney.
maka laju lah ke dry kitchen *cehhh..ade dry kitchen bagai...* laju lah carik sandwich maker.
laju lah buat roti bakar bersama butter and kaya.
laju lah aku makan....eh tak tak....
aku makan dengan sopan sambil menikmati kesedapan roti yang aku buat sendiri. *"dah boleh bukak bakery sendiri ney."
sedddap dap dap hangak ngak ngak. <-- nie adalah kata ganda terlampau sedap. bukan pramugara terlampau. takpayah lah nak type pramugara terlampau ke ape kat you tube.
ingat tuhan puhleeeeezzzzzzzzz.......

eh...kat mane kite tadi.........? *merepek adalah kelebihan saya*  (T____T)

sedang aku makan sambil mendengar mp4 sambil buat calculus,,,*aku pon tak paham kenapa aku suka buat banyak kerja dalam satu masa*, dapat call dari abang aku no 2. *kakang mie* (kakang adalah abang dlm bahasa jawa).
padpafapgosdpgfpgsgsppsaps!@#@%%^^&* (perbualan sedang berlangsung)
okay segera bersiap kerana dorang dah sampai ayer keroh. ini betul betul surprise. dah sampai baru cakap. nasib baek aku kat umah. buat nye aku pegi memane ntah, mesti dorang kecewa. tak berjaya nak buat surprise kat aku. gagagagagaga.

eh sila lah buat buat terkejut....
okay okay... aku buat sekarang.....
wohhh! surprise nye!
aku ingat dorang datang nak melawat aku yang comel je kat sini.
rupa rupanya nak berjimba sampai esoknye. i repeat, berjimba sampai esoknye.
fine annis fine.....
ko tutup buku sekarang...dan sila lah get out from ur house and get some entertainment for ur dull life. dull ke hidup aku? heh pelik.

aku buat keje gila. ye keje gila.
tapi ape ada hal? family first, study second. boleh? *final adalah lusa*
and bermula lah kisah pengembaraan anne the tourist guide. nak panggil aku GPS pon boleyyyyy.... (ney kak lyn la yang bagi gelaran) tsk...
yadda yadda yaddda......
berjalan je keje aku...
tak sia sia aku lame dok melaka.
hebat jugak lah jalan jalan kat area malacca town.
u name it! ecececehh.....
haaaaa...sesape yang nak perlukan perkhidmatan tourist guide untuk berjalan jalan di malacca, sila lah kontek saya ye. charge yang dikenakan adalah murah. muahahahaha.

tapi agak malu dengan family,  bila abang aku tanye, ko dah penah naik ney?
ko penah masuk sini?
ko penah datang sini?
ko penah bla bla bla.............
and semua jawapan nya adalah TIDAK PERNAH.
maluewwwwwwwwwwww youuuuu!
tapi agak berbangga sebab tahu direction pegi ke tempat tempat tersebut. ye tersebut.
word tersebut adalah fav word fara. *okeh takde kene mengene*

tapi tapi tapi....
kalau tempat tempat makan yang sedap, memang aku adalah orang yang selalu terjah ke sana.
bila dorang tanye, laju laju je aku jawap. PERNAH.
nampak sangat penulis suka makan. (=_=")

malam tadi punya activity adalah menunggu turn untuk naik TAMING SARI.
nak dekat sejam ko aku tunggu. punya lah gigih kaki aku berdiri. lemak lemak kat kaki pon dah burn sket.
sket je lah. tapi nampak macam dah nak ber muscle...jap aku check............
eh memang nak ade muscle lah korang..... betul!
tipu punye........(T___T)

agak teruja jugak lah aku naek benda itu.
sampai baby insyirah nebes terlebeyh...sampai baby insyirah......
okay takleh citer. nie adalah cerita berbaur #@%$#%$^
dah habes teruja baru rase lapar and kami laju laju pegi carik tempat makan.
laju laju tuju D'NANGKA. aku pon taktau sebab ape aku bawak ke sini.
padahal bukan sedap sangat pon. foods dia belum pernah beri kesanan dlm hidupku lagi.
okay sorrry familyku. next time i bawak you all pegi tempat baek punye.
habes makan around 11.45pm.
laju laju pegi carik hotel. okay ini jugak dikategorikan aksi berani mati.
baru nak carik hotel? weekends kat malacca memang cam haremmmmm siket hotel dia.
selalu full jah. bosan i nak dengar word full dari mulut receptionist tu...sampai aku nak comolot dengan receptionist tu. eh tak tak..

and pada esok pagi nye.
eh pagi tadi lah kan? ohh ye lah.....
aku bawak mereka ke zoo.
semua zoo lah kitorang pegi.... *eh ada bape banyak zoo kat melaka neyh?*
ko tau, aku boleh terpisah a.k.a sesat kat dalam zoo tu.
gila malu jah. dah lah tak bawak phone. bukan exact tak bawak. bawak sebenanye.
tapi fon aku kat kakak aku. letak dalam bag ape ntah name dia. macam bag orang iban je aku tengok.
so bila dah terpisah tu, aku pon taktau lah nak carik camne...
at last, dengan muka comel plus ayu tak malu nye, aku pinjam fon seorang jejaka yang sedang mendengar lagu di tepi keretanya. kereta dia ke? eh ntah...aku lupa nak tanye kereta die ke bukan.
ahhhhhhhhhhhhhh! melalut lagi!

alhamdulilah dia kasi pinjam.
sape tak berani bagi pinjam? dah tengok muka aku macam nak nanges je kan. hahahaha.
tak tak.. aku tak nanges pon. macho saje....... ngeeeeeeeeeee~
pastu pegi semua taman kat ayer keroh. serious seronok sebenanye..
sape cakap tak cool pegi taman taman di melaka, meh sini aku lepuk siket kepale tu.
eh..mak pesan jangan main kepala.
ok semula semula...
sape cakap tak cool pegi taman di melaka, meh sini aku cubit pipi tu.
bio tumbuh jerawat. wakakaka. *hasad dengki memang buruk bunyiknye*

around 4 lebih camtu dorang hantar aku balik hostel then dorang pon balik putrajaya.
so skang, aku balik lah ke dunia asal ku.
kembali ke pangkal jalan ke hape? eh i sentiasa di jalan yang betul. bersama kawan yang agak betul jugak lah.
bukak lah balik ape segala jenis notes.
and buat lah segala jenis tutorial.
okay dah ngantuk. ney adalah entry yang ditaip secara laju laju.
ye serious laju laju. kalau tak paham and rase annoy je entry ney, padan muka.
eh eh....tak tak....sila anggap penulis sedang diserang penyakit kepenatan amat paling sangat.
BAI!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails