Thursday, November 4, 2010

DON'T EXPLAIN TO ME.

jangan dekat dekat dengan saya. saya sedang beremosi.

 ini entry taktau berbaur apa.
tapi berbaur macam kecewa.
eh eh. ney bukan kecewa break up dengan boyfie ke apa.
no no no.....(notty tau awak awak semua...)
im still single but not available... *motip bagitau??*
ini entry kecewa sebab you. ye...you lah.
eh bukan awak yang tengah baca entry saya sambil makan beger tu. (kenape beger?? sebab dah lame saya tak makan beger. hohoho mengidam beger)
you yang kite percaya seikhlas hati. menolong dengan seikhlas hati. sanggup menjadi @#!@$#@$! seikhlas hati. bersabar seikhlas hati. sayang dengan SEIKHLAS hati.
okay cukup asek ulang ulang word seikhlas hati.

nampak tak betapa saya sangat kecewa sampai saya type word yang berulang?
okay kecewa datang lagi. you dah besar. you pk lah sendiri.
mungkin saya tak penting dalam hidup you.
bila masa sedih and susah je you carik saya.
dah dah dah. taknak cakap banyak.
orang tengah kecewa kene pergi mencarik penawar.
bukan membebel kat sini.
tak boleh type banyak banyak.
nanti orang menyampah nak bace. ha fara, awak jangan nak terasa. bukan awak. bukan..... tau tau tau tau.

thanks to NADIA, you always be with me. walaupun awak habeskan susu kite lepastu tak pegi buang kotak susu. kite tetap sayang awak like you are my lil sys. but awak punya pemikiran sangat kite kagum!
eh you yang buat saya kecewa, jangan nanti lepas baca entry ney, you terus terasa hati and tarik muka dengan saya and anggap saya dah taknak kawan dengan you.
bukan bukan. tak tak...
you masih kawan saya yang saya sayang. tapi saya sangat kecewa dengan you.
macam apa yang saya buat semua untuk you macam mencurahkan air ke daun keladi. eh korang jangan main daun keladi. nanti gatal gatal tangan. tapi kalau makan eskrem keladi itu sedap. eh macam dah lame tak makan eskrem keladi. 

*ntah pape guna saya you. sangat tak matching ching ching! terbelit belit lidah nak type bace. ahhhh... pedulik! perasaan tengah berdarah darah ney*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails