Monday, November 22, 2010

SAYA GILA BAKSO!

ahahahahaha.
perasan tak? lately tajuk entry saya mesti diakhiri dengan tanda seru.
macam marah bukan? sememang nya bukan marah. itu menunjukkan ke eksaitedan saya.
okay.....dah paham?
BAGUS...... clap untuk diri sendiri ye.. hehehe.olorh..comel nye dieeeeee. suke! *MUNTAH!*

harinie aktiviti saya agak padat.
sepadat perut saya. perut saya memang sentiasa padat. WAKAKAKA *okay tak kelakar*
last night pegi belajar dengan orang hebat. ye...dua dua hebat. memang sifu habes.
saya respek mereka. kami belajar sampai tengah malam. kaw kaw lah saya bagi.
balik rumah, sambung lagi.....
sambung ngonline. hapdet belog. =_="
sedar tak sedar, dah pukul empatpagi. off lappy, terus tebongkang tidor. dah macam anak gajah! cissss! mengata diri sendiri. T____T

pagi pagi dah dapat mesej dari orang hebat. ada janji temu pagi ney.
cehhh. janji temu lah sangat..........
berjumpa di RFC (radix fried chicken).
study disana. serious wa cakap sama lu, wa study gila gila punya fokus!
pagi pagi dah terpacak kat rfc. nak study punya pasaiiiiiiiiii.
saya salute cekgu hazwal. sebab dia sangat sabar mengajar saya.
memang sabar habes! (Dah la aku ney banyak songeh)
semua benda saya nak tanye. kenapa macam tu? macam ney tak boleh ke?
eh macam mana dia boleh dapat macam ney? kadang kadang soklan yang tak berapa bijak pon saya ajukan. =_="
sampaikan saya sendiri tanya dekat dia, "eh kau ney penyabar kan? sabar gila mengaja aku. kalau aku jadi kau, dah lame aku hempuk je student camney. lembap!"
die boleh senyum je weyh. seeeeee? memang betul betul penyabar habes. dan dia ajar step by step and very der lembut.

taklame lepastu, cekgu zul plak datang.
ney pon sifu habes.carry mark nak kencang je.
semua sipi sipi nak full mark. jeles gila saya dengan orang orang macam dia.
ape ntah dorang makan...
agaknye dorang neyh minum air rebusan nota kot...
tu yang bijak semacam. heran aku.
cekgu hazwal terpaksa berangkat awal, ade date kate nye.
ecececehh! date dengan kekaseh gelap lah tu. KAHKAHKAH.
tinggal lah saya dengan cekgu zul. belajar lah dengan dia.
tapi cekgu zul ney laen plak cara nya.
dia siket punya tegas. agak agak kalau kene tengking, boleh terkencing dalam seluar.
saya dah dua kali pakai baju terbalik bila nak pergi belajar dengan cikgu zul.
terlebih nebes saya rasa. tu pasai jadi lagu tu.
tapi cikgu zul ney kelakar gila. kalau balik dari study je, kompem pening kepale.
sebab banyak gelak. cettt!

terima kasih kepada encik google.


Lepas solat zohor, saya berasa lapar dan meroyan mahu makan bakso.
seperti biasa, ayam penyet lomangan lah saya tuju.
cikgu zul layankan aje anak murid die neyh.
saya rasa bakso dia dah maken kureng lah.
tak kick macam dulu.
mase awal awal sem aritu, seminggu sekali mesti pekena bakso kat ayam penyet lamongan ney.
tapi sejak sebulan dua ney, saya dah jarang makan dekat ayam penyet sebab rasa dah tak berapa best.
meat ball smaller than before. harge pon...mak aihhh tercokek den nak bayor nye.
dah naik beganda ganda.
alahai....ayam penyet...sampai hati awak buat saya macam ney kan..
takpe...takpe...lepas ney kau tau ah!

ney ayam penyet set. gamba bakso takde sebab tak berjaya meng google. T______T

 p/s : thanks to encik asyraf kerana sudi menjadi pembaca belog saya yang setia. saya amat terharu.. wuuuuuuuu....izinkan saya nak pegi menangis kegembiraan sebentar. T_____T

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails