Thursday, January 13, 2011

SEMALAM GEMBIREEEEEE HARI NIE DISASTERRRRR.

semalam kemaen happy lagi aku.
dok berkira kira kegembiraan ney sampai bilakah?
jangan di halang dengan tangisan please..
risau weyh..
aku nie, kalau happy semacam, mesti rase cuak lepastu.
takut kot kot dilanda kesedihan plak. so pathetic!
tapi memang betul pon...
kalau gembira mesti ada sedih nya... kalau tak sedih pon, hari yang penuh dugaan gituuuu.........


Malam tadi memang best sebab dapat tengok movie SEASON OF THE WITCH.
Pergi menonton beramai ramai memang syok.
tapi kali nie takde sape sape belanja dah la...
lemak ah asek nak orang belanja je.
disebabkan semalam adalah hari rabu and movie separuh harga, maka aku setuju mahu menjeblos kan diri pergi menonton wayang bersama rakan rakan.
syok wohh ! tapi cerita tu takde lah menarik sangat.
ok ok je lah. sangat tak mencabar punya cerita.
but it still better than HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH.


And today's class is start at 8.00 am.
aku plak bangun tido 7.45 am.
SYABAS inspector sahab! ( typical hindustan's dialog )
what do you expect dalam masa beberapa minit je korang boleh bersiap lengkap dan sampai di kelas tepat pukul 8. am yang mana jalan ke campus adalah melalui highway bagai??
okay... jawapan nya adalah takpayah mandi, basuh muka, gosok gigi, sarung je ape ape baju then tumpang kawan ke kelas. thats it.
aku hari hari pegi kelas naik bus utem, tapi kalau dah desperate camni, buat tebal muka je lah tumpang kawan.



Hari yang sedikit lain dari hari lain ditambah perisa baru dengan memakai long skirt yang koyak die masyaallah.....
orang yang kurang siuman pon belum tentu sanggup untuk pakai skirt tersebut bila melihat keadaan skirt tu.
Tapi...kalau dah nama pon kelam kabut, memang tak kan perasan lah ape yang ade kat skirt tu.
takde masa langsung nak cek condition skirt tu or baju ke ape kan...
kate pon tak sempat mandi..takkan sempat la plak ko nak membelek belek baju ye tak?
naseb baek aku dah siap kan awal awal bag ke campus.
always make sure the books inside the bag. so that, i takde lah bertambah tambah menggelabah nak carik buku ke kelas. clever me.. =D ( fitammm ! )


Hari nie kelas sampai pukul sploh pagi je. and disambung semula pukul dua petang.
and i decided to go home for taking bath.
sungguh murni niat ku. tapi bila menunggu bus sampai nak dekat dua jam, memang muka dah macam kene sembelit. sampai rumah terus tukar baju and tido. penat sangat tunggu bus. =_____="
sedar je dari tido, tengok jam dah pukul 12.50  pm.
and bus ke utem adalah pukul 1pm.
okay masa dah suntuk, tiada kesempatan untuk mandi walaupun hakikatnye nak balik rumah untuk mandi.
damn !
tapi time tu aku masih teringat dikepaleotak, pukul dua ada lab, so kene pakai kasut bertutup.
i wore sneakers.
paling tak boleh blah, aku pakai seluar tidur. ye pakai seluar tidur bersama kasut sukan pergi ke lab.
thank you =)

dekat dalam bus baru aku perasan yang aku pakai seluar tido deq nonnnnnnnnnn !
waaaaaaaaaaaaaaaa.......
seluar siket punya senteng, siap pakej kaler ijo lagi.serious bughok beno ghopenye weyh.
aku jalan tunduk je mase kat campus.
sambil berdoa, harap2 takde sape sape nampak aku cenggini.
tapi aku bukan halimunan.....budak2 kelas baik laki mahupon perempuan seronok gelak kan aku.
cis cis cis !

and otw nak balik rumah dari campus petang tadi, hujan turun dengan selebat lebatnye.
sesampai nye aku kat dalam bilik, aku terus terpana bila tengok katil aku dah macam bot tenggelam ke hape.
aku lupa nak tutup tingkap bilik and position katil aku adalah di tepi dinding and tingkap.
maka, bergembiralah hujan melompat lompat di atas kalit aku and paling menyentuh perasaan apabila my second handphone sedang asyik berenang renang dia atas tasik buatan * katil *.

sekarang nie, korang bagitahu aku, ape perasaan aku sekarang? T_______T

1 comment:

  1. tahu takpe.
    ntah macam mane boleh jadi gitu semalam. sobsssssss =_____="

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails