Thursday, January 13, 2011

BARANG BAEK PUNYA !

Tadi ade orang tag aku kat FACEBOOK gambar breast kene makan dek ulat.
GELI YA rabbi............
satu badan meremang, i mean bulu roma yang meremang. haihhhhhhhh...
terbayang bayang kat mata aku breast berlubang lubang siap dengan ulat ulat die sekali.
YEKKKKKKKKKKK !

Itu adalah akibat dari membeli pakaian dalam tanpa dibasuh terlebih dahulu.
ommaigodddddddddddd !
sangat menjijikkan dan menakutkan weyh.
aku rase mungkin ramai dah tengok gambar tersebut.
but here, i just want to remind u again,
TOLONG JAGA KEBESIHAN DIRI. LUAR AND DALAM.
thats very very important.
aku tengok sekali je gambar yang menjelikkan tu.
nak letak kat blog nie pon aku tak sanggup. kang ade plak yang muntah mentengok gambar breast belobang.

Ohh ya!
sesiapa mahu menempah custom made pencil case, handphone case and keychain.
boleh lah melapangkan diri dengan menjenguk belog ini.
die pon ade mukabuku jugak.

serious korang akan jatuh cinta pandang pertama.
aku tengok pon dah dup dap. harga memang tak boleh bla.
MURAH gilerrrrrrrrrr .
jom terjah ! =D

Spectacles case pon ada. STYLE weyh !

KEY-CHAIN yang super awesome! rawwrr

COMEL KAN?

3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails