Tuesday, January 25, 2011

I FELT GUILTY.

Cepat je mase berlalu kan zaman sekarang?
Aku kalau dok bertapa depan lappy, tak rasa lama pon.
enam tujuh jam tu rase macam enam tujuh menet je.
biasalah.. kalau mende mende yang lagha ney, kasi 24/7 jam pon tak cukup.
tapi kalau belajar, kasi seploh menet pon dah panaihh bontot.
Dekat dalam class pon same. bila lecturer masuk dua menet, dah tengok tengok jam.
pastu berdoa supaya kelas habes awal. takpun lecturer sakit perut cirit birit maka class akan cancel. yeeehaaa !
sangat tak bermoral punya perangai lah.


Lagi satu, kalau tengah makan sambil bergossip, itu adalah perkara yang sangat seronok.
tambah plak ramai lelaki lelaki jambu yang lalu lalang depan kite. perghhhh...
perut kenyang, mata pon kenyang.. HEHEHE. dah perempuan, memang dasar perempuan juga.


Mari kite kembali ke titik asal. ape itu titik asal? titik asal adalah pangkal jalan cerita.
Hari nie ada quiz. Quiz analog derrrr... sape hebat, memang gua tabik springg laa...
mungkin kalau paham, adalah kacang kuda je bagi golongan cerdik pandai.
kalau orang macam aku yang asek boring boring boring kelas analog, agak payah jugak nak jawab quiz analog dengan berbekalkan mimpi malam dapat FULLMARK untuk subject tersebut.
tapi bila dah tengok lecturer analog, rasa nightmare pon ada.
bukan mimpi ngeri sebab lecturer garang ke apa tapi sebab aku tak paham ape yang dia ajar.
aku sanggup lecturer garang tapi ajaran nya sangat umphh dari lemah lembut tapi tak paham apa.



Jadi, bila dah tahu ada quiz, maka aku gagahkan la diri pegi ke campus untuk belajar.
Class pagi cancel, class petang je ada.
Tapi, pagi pagi lagi aku dah terpacak kat campus.
manusia yang ada kat situ pon tak ramai macam biasa. sebab hari nie semua class start petang.
lecturer takde, pegi HARI BERKUALITI UTeM.
pagi tadi aku study sedikit, buat hilang rasa ghairah takut nak amek quiz.
tempat study amat strategic. Dekat library.
agak agak dalam pkul 11, terus aku tuju surau FKE.
dengan niat nak sambung buat math engin plak kan.
tapi kalau dah duduk, meniarap and at last baring kat dalam surau tu, memang lah study tu kelaut.
HARUS lah tidur yang menjadi isu utama.
Boleh plak aku bantai tido sampai pukul 1 lebih..
bangun bangun, surau tu dah penuh dengan muslimat nak solat.
fuhhh ! malu aku sensorang terbongkang kat dlm surau.
pdsdgfhddjsghd betul lah !


And lepas habes class pukul 6pm, aku terus ke bandar untuk menuntut barang dari kedai.
ditemani kawan kawan baik. FARA and ZULIKRAM.
tapi aku hangen betul dengan cina keparat tu.
semalam aku call dia, dia cakap everything is settle.
aku boleh kasi angkat itu barang hari nie.
sekali aku sampai tadi, memang lah kelam kabut dorang baru nak buat keje.
rasa nak mencarut je weyh..
lame gila kot aku tunggu..
at last dorang tak boleh buat, and gantikan dengan barang lain.
saboooooooooooo je lah dengan cine cine kapiaqqqqq tu.


Aku pulak rase bersalah dekat ZUL sebab die terpaksa tunggu lama gila kat kereta.
dari langit cerah sampai lah langit bertukar jadi gelap.
serious lameeeeeeeeee ! sampai FARA boleh dok bantai tido dalam kedai cine tu.
punye lah lame aku tunggu. rase nak starlite je sekor sekor tu.
memang dasar tak basuh berak betul. grrrrrrrrrrrr !

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails