Sunday, January 23, 2011

SUDAH KU BILANG.

Ko bengang tak kalau rambut kau dah macam penyapu yang sapu longkang?
penyapu yang keghaihh..kalau kene kulit kompem sakit.
siket hari lagi boleh buat dawai plak.
ko bayangkan, dah tiga bulan nak masuk empat bulan jugak lah aku tak sikat rambut.
gara gara konon " rambut saya perm, kalau sikat nanti tak CUN lah perm saya. " (damn!)
ape yang aku dapat selepas mengePERM kan rambut yang semulajadi cantik, sihat lurus, lebat lagi bergaya? (mampus puji diri sendiri)
dapat rambut super super rosak.
aku rase nak botakkan je rambut ney. grrrrrrrrrr

Lebih kurang macam nie lah rambut rosak aku. scary duh.

Paling paling tak sanggup aku nak buat adalah mentengok hasil rambut selepas bangun pagi.
kalau berdiri depan cermin, boleh mendatangkan sakit jantung bila tengok rambut sendiri.
Mak aihhhhhh...
Dahulu nye, rambut ini menjadi pojaan dan kegilaan para gadis gadis.
Tapi sekarang, rambut ini menjadi bahan kutukan pula..
Sedih giler bile FARA cakap rambut aku macam rambut k*ling.
memang ah tacing giler aku denga kan.. T_______T
terus aku ajak sheena potong rambut.
sayang memang sayang weyhh...
sape tak sayang rambut aku simpan nak dekat dua tahun kot....
tapi kalau rambut pon dah tak serupa rambut, buat ape simpan lagi kan?
kasi POTONG saja lahhhh....

Lepas transformation. Not bad lah kan? kan?

and now i get my new hair ! =D
pendek tak pendek mane ar.....
just nice and my hair is totally in good condition.
amoi yang gunting rambut aku nie pon service die memang tiptop.
plus murah ! tu yang aku sukeeeeeeerrrrrrr.
HEEEEEEEEEEEEEE !

1 comment:

  1. alolololo.. ade org touching eh... hehehe.. okay2. tukar eh. rmbot hang mcm rmbot aishwarya rai la.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails