Friday, January 14, 2011

PULL MY HAIR OUT !

 

Petang tadi tetibe je rajin nak edit edit blog's template.
niat tu memang dah lame ade. tapi disebabkan kebusy an melampau, aku tak sempat untuk meng spend masa untuk menggodek godek website mane kasi free layout yang mantap.
oleh kerana hari ini hari jumaat yang mana aku anggap hari tersebut adalah hari permulaan cuti minggu.
Maka aku pon melaburkan masa emas ku dengan sang belog.


Dan aku berkenan dengan satu layout yang super simple and setail.
aku pon mula mendownload dengan riangnya.
and terus save tanpa preview dahulu.
Then bila aku kelik je dekat view blog...........................,
awat gelap semacam ja? dunia dah nak tamat ke?


memang tragis giler bila template idaman bertukar menjadi hitam.
hitam sehitam nye macam yang korang tengok sekarang nie.
gini lah ghope nye kalau orang yang 'pakar' buat.
download lain, keluo lain...
mana nak dapat hasil kerje macam nie?
mana? mana? cer citer sket....
takde kan?????????


rase nak nangeh je bila kelua gini gayenye...
rase macam ok dunia sudah berakhir. T________T

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails