Sunday, January 16, 2011

I AM SORRY.



Saya sayang kakak saya.
tapi bila berbincang selalu je nak bertelagah.
masing masing nak menang.
masing masing ego dengan pendirian and pendapat sendiri.


Kadang kadang saya mahu dia faham tentang saya.
saya cerita semua. semua nya dekat dia untuk dia dengar luahan hati saya.
tapi selalunya akan end up dengan sakit hati.
dia tak faham. dia marah lagi ade lah.
sedih. serious sedih.
saya takde sape sape. ada dia je. ye, dia je.
tapi jadi camnie lah.
biasalah adik beradik. kalau tak pernah bergaduh tu tipu lah kan.


even kami sekarang okay saje.
tak gaduh pon. tapi saya sedang mengalami perasaan sakit hati.
kenapa lah dia tak faham saya.
saya ada sebab kenapa buat macam itu dan macam ini.
kenapa perlu cepat melenting dan membuat diri saya rasa gelisah.
rasa macam dah taknak balik jumpa siapa siapa.
tapi saya sayang kakak saya. T_____T


ade tak orang nak kawen dengan saya?
ada tak?
kalau ada, lepas nie saya balik rumah suami saya je lah. Boleh?

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails