Saturday, January 29, 2011

RAMBUT GEMOK !

Hi readers ! how are you?
ecehh. tetibe plak ingat nak tanye kabar plak en en en?
selame nie kemaen terjah je. langsung tak ingat adab sopan pompuan melayu terakhir.
sungguh berdebah itu perangai.


Now dah pukul 1.20 am.
aku rase macam nak update banyak benda.
semua nak cerita.
semua nak kepoh satu dunie.
nak bagitahu semua apa yang ade dalam paleotak-ku-yang-cerdik-pandai.
kau orang suka siang or malam?
aku suka kedua dua nya. BOTH !
gila soalan lame yang takde ape tujuan ntah.


Ermmm, cane eh nak citer?
aku nak cakap yang aku happy siang tadi. HEHE.
sebab dapat pergi maxis centre and celcom centre.
WHAT THE...........
pegi tempat tu pon boleh happy? apekejadah?
happy lah woiii. itu adalah impian minggu ini.
tapi sedikit lara sebab niat idaman tak dapat disetelkan lagi.
mencik tau!
aku agak sudah naik fedup dengan mende neyh.
kalau dalam kes mahkamah, aku dah tak larat nak naik turun court.
tak tahu nak kasi sape menang. either plaintif or defenden?
mesti korang takpaham dengan ape yg aku bebel kan?
MAAF....aku tak boleh cerita panjang. bakal dikelar leher.
tak pasal pasal masuk HARIAN METRO.


weyhhhh !
aku nak cerita pasal rambot.
yeaaa rambot ! rambot aku dah sangat gemok.
bukan sebab ikut tuan dia tau...korang jangan sesekali panggil aku cenggitu... kecik ati acik ko neyy.....
lepas aku kasi potong itu rambot keghaihhh macam berus dawai.
and lalat pon penah tersangkut dalam semak rambut aku.
sadis gilerrrr syalllll....
tapi macam geli sebenanye bila teringat kesah tersebut.
dalam sejarah betul lah.


Day by day, rambut saya maken sihat.
paling paling paling suka rambut maken lebat and berkilat, WTF berkilat?
rambut kasi sapu minyak satu gelen tin ke?
rambut i rich tau u. i harap i dapat asben yang super duper rich.
and kebarangkalian menjadi isteri no 4 adalah sangat tinggi. damn !
terus terpadam angan angan mat jenin ku.


Kesimpulannya nak cakap kat sini, aku suka rambut baru ney.
dulu elok elok stragiht, buat digital perm.
pastu hasil adalah penyapu lidi. eh, hover tau ko nyah..
hasil adalah hutan belantara je. plus dengan akar akar kayu keras. itu aje.
and now after transformation, jadik lah wavy wavy gittewwwww..
mak suka sangat nok. bersyukur gila bila rambut kembali sihat seperti tuannya. tapi tuan nya terlebih sihat.mungkin.


p/s : sorry kalau entry nie terlalu banyak merapu rapu-an, kerana owner blog punya fikiran sedang melayang.
ntah taktahu pergi mane and malas nak pangil balik. esok atau bila bila, akan ku update satu persatu. tunggu ye. harap anda tidak mencarut dengan entry kosong takde input nie.  
HAVE A GOOD DAY !

2 comments:

  1. ni entry suke sgt sbb nanti akan dapat rambut baru ke camne

    ReplyDelete
  2. hahaha. lebih kurang lah. rambut baru yang comel comel akan menjelma. cehh. berangan tak sudah. tapi lebih kurang camtu lah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails