Wednesday, February 2, 2011

SO DRAMATIC.



korang buat apa cuti raye cine nie?
pegi beraya kah? or pegi bershopping sakan? or pegi berjimba? or pegi memane je lah.
malas plak aku nak type banyak banyak. korang tanye and jawab je lah sendiri yek.


aku cuti seminggu takdok g memane pon.
dok rumah je.
sabtu - isnin aku ulang alik hospital. (nanti aku citer pasal hospital.)
aku dah buat entry pasal hospital tu, pastu tetibe hilang tak save plak semua.
ahhhh.. tension mak nak kene type balik semua. memang mendatangkan kemarahan betul.
sekarang nie aku dok mendownload software yang mane aku dah start download nie dari minggu lepas tapi asek tak succesfull jek. serious tertekan nyahh..


Rase kejap je cuti kali nie.
pejam celik pejam celik dah hari rabu.
pastu esok khamis, pastu jumaat , pastu bla bla bla...
and last balik melaka. back to my routine daily.
sabtu nie jiran sebelah rumah aku kat pahang tu kahwin.
tak sangke betul die dah nak kawen.
dulu mase kecik kecik selalu maen masak masak sama sama.
maen kawen kawen..
tapi sekarang dah tak maen kawen kawen dah,
terus kawen betul betul. baru setail !


Korang ada tengok berita tak?
tak pon bace surat khabar pasal rakyat malaysia yang terkandas kat MESIR gara gara tunjuk perasaan besar besaran tu.
aku tengok pon sebak weyh...
sebab ramai kawan kawan sekolah study kat situ.
even my bestfriend pon blaja dekat ALEXANDRIA UNIVERSITY.
aku tak dapat bayangkan macam mana keadaan dorang kat sane.
dengan bekalan makanan tak cukup, mesin ATM kene pecah.
macam mana dorang nak survive? and plus kene curfew lagi kan...
nyawa dorang semua dalam bahaya.
kite sebagai rakyat malaysia, jom lah berdoa semoga mereka semua selamat kat sana....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails