Monday, February 7, 2011

APA MAKSUD MIMPI NIE?

 camnie lah ular yang patuk aku tu. brown snake. huihh


Hari jumaat lepas, aku, kak lyn and kak fauziah (sil) berborak pasal kahwen, bakal suami, bla bla bla....
and when it turns to me, kakak aku cerita konon nya my future hubby cenggini cenggini lar....
tak boleh lah dihebahkan secara detail di sini..
but it just for fun..
nak percaya atau tidak, terserah lah kan....


Tapi, aku nie jenis orang yang mempiker.
asek pk je pasal ape yang kakak aku citer.
memang dalam paleotak takde bende laen dah.
mende tu je yang aku dok runsing sepanjang hari..



Then, masa aku tido malam tu..
aku mimpi kene patuk ular ape ntah kaler coklat.
panjang and besar lengan agaknye...
ular tu patuk aku sampai empat belas kali weyhhhh!
seram giler wa cakap luuu....
even abang aku dah bunuh and kerat kerat badan dia, dia still boleh patuk aku.
scary gile mimpi aku..
dah lah die patuk kat kaki kiri je...
Agak agak, ape maksud mimpi aku nie yek?
ke sebab aku terlalu pk pasal bakal suami aku tu?


And now, bila aku tido, mesti aku akan kejap kejap terbangun.
sebab dalam kepala asek pk kot tibe tibe ada ular jatuh atas katil aku then patuk aku.
tak pon ada ular dari bawah katil merayap panjat naik atas katil aku pastu patuk kaki.
heshhh... macam macam lah aku pk. seriau nyahhhh...
Dulu aku takdelah takut sangat and takdelah berani sangat dengan ular. (ular yang kat pameran tu je la)
aku still boleh pegang and bergambar dengan ular bila ada orang buat persembahan ular tu semua lah.
But now, seriously, aku rase cam phobia sangat dengan ular...
HUH!

2 comments:

  1. mean..ade yg sdg memusuhi kita dgn kata lain..bkn org nk pinang kita ok tp ade org yg nk s**** kita. [bkn sy ckp..tp atok sy yg ckp]

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails