Saturday, February 19, 2011

JANGAN BACA !

Ya Allah....
lately hidup aku macam terumbang ambing kejap.
masa memang tak cukup ah.
setiap mase aku berfikir untuk settlekan keje yang melambak.
dah lah sekarang minggu test.
semua orang sibuk amek test.
kelam kabut weyh.
dengan nak siapkan assignment nye lagi.
silap hari bulan ade yang terjun bangunan sebab se-te-gheh sangat.
adat lah belajar.....


Aku baru je habes test analog tadi.
test aku semua malam.
memang terbaek lah kan. T_____T
pagi tadi quiz digital.
aku tido dua jam je dalam masa dua hari.
and aku perasan aku bukan jenis yang boleh tido sekejap.
nescaya nya aku akan jadi hantu kak limah.
boleh tumbang anytime wohhhh.
aku pelik tengok membe membe...
dorang rilex je tak tido satu hari.
boleh gelak gelak lagi tuhh...


sekarang aku tengah pk bila  nak siapkan assignment, preliminary task for lab and study for digital test.
semua nak submit on monday and test pon nak buat on monday jugak !
aku dapat bayangkan hidup aku kucar kacir isnin nanti.
hari isnin aku ada lab sampai pukul 6 petang.
tapi selalunye habes lambat.
then test digital pukul 8 malam.
memang ah aku tak balik rumah langsung hari tersebut.
aku akan merempat lah mane mane dekat dalam campus tu.
and paling tekboleh blah aku pegi test nanti pakai lab coat !
urghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :((

(kejadian dalam surau)

tengah bergossip sambil fara menghidu roti coklat.



notapinggang : kan aku dah warning jangan baca. entry ini entry sampah yang meluahkan emosi penulis nye sahaja. *stressssssssss belajar*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails