Thursday, February 17, 2011

SAYA NAK KURUS !

(sila hayati gambar dibawah ini terlebih dahulu)

SEBELUM....


 (sila abaikan background)


 tiada lemak dipipi plus nampak dagu macam terbelah gitteww.. *muntah!*

SEKARANG ....



Ya Allah.... ini pipi ke apam? T____T


Aku tak kira, aku mahu kurus jugak macam macam mane pon.
Mase awal awal masuk UTeM, aku 50kg.
itu pon aku rase gemuk lagi.
Sekarang aku 50 something something.
tak boleh ar nak citer kat sini..
malu mak nokssss...
tapi memang aku tak kire ah.
aku nak kurus jugak !!!!


aku nak exercise hari hari tapi aku punye class pon habes pukul 6ptg.
pastu tunggu bus pung pang pung pang.
sampai rumah dah maghrib.
malam dok sebuk buat assignment plus do revision for quizzes and tests.
so cane aku nak exercise weyhhh?
skang ney aku jage makan je...
tapi tu tak cukup untuk aku dapatkan berat badan yang aku idamkan..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! *nanges guling guling*
cerciter dengan aku camne aku nak kurus?

cerciter....cerciterrrrrrrrrrrrrrrr

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails