Wednesday, February 16, 2011

PERASAAN.

Aku rase aku dah banyak sangat cakap.
Aku rase dah letih untuk bercakap.
Aku rase cukuplah sampai sini aku bercakap.
Aku rase aku mahu menyendiri.
Aku rase aku mahu bersendiri.
Aku rase aku mahu menyepi diri.
Aku rase aku mahu berdiam diri.


Aku pon tahu aku tidak perfect. *memang banyak sangat kelemahan*
Aku ingin bermuhasabah diri.
Aku ingin pergi jauh dari sini.
Aku ingin meminta maaf dari semua orang.
Aku tahu aku bukan yang terbaik.
Aku terlalu memikir.dan aku rasa cukuplah sampai sini aku nak pk semua.
Aku sayang semua.
Aku tak nak menasihati sesiapa kerna aku pon kalah.


Aku kecewa dengan diri sendiri.
Aku mahu berubah.
Aku berasa macam mahu mendelete semua nya.
Aku mahu duduk diam diam dalam bilik dan tidur sepanjang masa.
Aku mahu belajar berdikari.
Aku mahu semangat.
Aku mahu menangis dibahu ibu & abah.



p/s : Tetapi aku tidak akan sesekali berganjak dari dunia blog. Aku betul betul jatuh cinta dengan blog.

2 comments:

  1. benda skang wat elek k. jgn duk sedeh2


    *jgnlah berputus asa, kerana Allah bersamamu*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails