Friday, April 15, 2011

GUA NAK CAKAP SAMA LU!

eceh, kedengaran macm nak bergaduh je tajuk tu kan?
sebenanya tak.
tapi gua memang tak boleh lama nak berfoya foya di alam maya ini.
gua tekejut.
cepat sangat masa berlalu.
time is moving fast. BOLEH? *grammar salah? betulkan sendiri!


Gua tahu gua akan merindui blog comel ini. EH?
comel ke?
tengok gua ah.
sape cakap tak comel, meh gua debik sekali.
gua malas nak cakap banyak.
gua paling takut adalah sekarang.


FINAL EXAM minggu depan je yob.
ini gua takut.
takut sampai mimpi mimpi.
apa pun gua tak ready lagi.
Gua hanya mintak lu semua doakan yang terbaik untuk gua.
gua tak mintak jawapan exam pun.
tak susahkan permintaan gua?
tapi gua tak paksa.
sebab gua tak suka paksa paksa orang.
nanti tak berkat. Aik?


Sorry lah gua kurang sopan kali nie.
kepala gua tengah ting tong ney.
bukan gua amek barang salah ke apa.
gua ting tong adalah hasil tak tidur malam.
tidur hanyalah sekadar dipinggiran.
sambil tanam tebu di pinggir bibir.
apa apa je lah.
u name it.
okay ah, dari gua merepek tak tentu pasal, baik gua blah.
gua blah sekarang tau!
gua blah!
assalamualaikum......................!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails