Monday, April 18, 2011

OH KEJAM!

Gua lapar.
tapi gua sedang berdiet.
maka gua hanya mampu tenung gambar gambar makanan sambil membayangkan makanan tersebut masuk ke dalam kerongkong gua dengan rakusnya.
eh anda juga perlu bayangkan macam gua.
sila bayangkan okay?
jangan ngelat pulak.


Tangan gua dah gegel.
gua kene kuat semangat.
gua tak boleh layan nafsu lapar ney.
ini semua dugaan syaitonirrojim.


mungkin gua kene tidor sepam dua. Aik? tidor pon kene pam ke?
baru boleh lupa pasal ayam goreng, kentang goreng, sotong goreng mahupun sushi goreng. EH?
sushi goreng ada ke?
ahh.......
persetankan itu semua.
ada tak ada, itu bukan menjadi isu.
yang jadi isu, gua dah meleleh air liur tengok gamba gua minggu lepas.
semasa gua masih enjoy menikmati makanan sedap tanpa memikirkan diet.
macam sekarang, gua sedang melalui zaman darurat.
makanan sedap tolak tepi.
hanya air kosong menjadi santapan hari hari.
NICE~


 ini sedap! serious sedap. nak lagi pleaseeeeee!

ini baizura punya. boleh lah sedap jugak..

and ini mira punya.
pun boley lahhh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails