Wednesday, April 20, 2011

NAIK MUAK!

aku dah taktahu kali keberapa cerita pasal JONKER WALK.
nak dikatakan every weekend mesti nak pergi jonker walk.
mesti nak tengok barang barang yang super unik and super comel dekat situ.
tengok je lah...
tengok pon dah happy even tak beli...kan...
tapi selalu je TERbeli satu dua barang.
tapi kalau pegi situ mesti kene bawak duit limit 20MYR.
tak boleh lebih.
nanti lebih berbelanja.
tak manis mcmtu...


The best part dekat jonker walk ney, kau boleh tawar menawar dengan harga yang rendah.
tapi kene pandai lah. jangan lah die offer 5MYR, kau mintak 1MYR.
memang tak dapat lah jack..
sape pulak nak jual baju 1MYR?
ape untung dia dapat....kan....?


Kalau aku menjejakkan kaki dekat jonker walk,
tempat yang aku WAJIB tuju adalah gerai accessories.
perghhh...
fav mak uollsssss......!
dia punya cincin besa gedabak tu memang boleh buat aku tak tido malam.
ini bukan cerita tipu tahu...?
ini memang betul betul berlaku.
kalau takdapat beli, hari hari dok mimpikan cincin godang tu sampailah berjaya beli.
baru lah tak mimpi.
mengada kan? =________="


Meh sini aku kasi up satu dua gambar suasana dekat jonker walk.
even dah banyak kali tempek gambar jonker walk,
tapi nie bukan gambar yang sama okay.
ney gambar laen.....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails