Friday, April 29, 2011

PENYAKIT APA NEY? TOLONG WEYHHHH

Tadi pergi beli nasi ayam kukus dekat bawah ney.
bila terserempak dengan orang, mesti dorang tengok tengok dekat aku.
tak pernah tengok orang cantik kot.*pangggg!
pastu jalan jalan lagi sampai stall berkenaan.
ramai jugak orang nak beli nasi ayam kukus.
biasalah gerai terkenal.


"abe...nasi ayam kukus satu, kuah asing, sambal lebih siket ye...."


aku pon tunduk nak keluarkan duit dari purse.
lepastu denga perempuan perempaun sebelah aku gelak kemaen.
aku angkat kepala terus tengok dorang.
dorang senyap tapi senyum senyum tahan gelak.


aku terus bermuka masam.
dasar perempuan.
semua benda nak gelak.
mintak sambal lebih pon kene gelak? aku berapi.
tapi dalam hati je lah.
aku bayar dan blahh!
rase nak debik je sorang sorang.


sampai bilik.
berdiri depan cermin sambil ngomel sorang sorang.
sambil bukak bukak baju.
nak ganti baju dok rumah.
sekali......................?!
ohemgyyyyy!
aku pakai baju terbalik rupanya!
patut ah dorang gelakkan aku tadi.
damn ah!
mak malewwwwwwwww.....


ini bukan kali pertama ye aku keluar pakai baju terbalik.
dah banyak kali.
kalau korang pembaca setia blog ney *HAHAHAHA bajet ade pembaca setia je
mesti korang dah tahu penyakit aku.
T___________T

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails