Friday, June 24, 2011

DUDE.

phewwwwwww!
lepas napas.
eh?
tibe tibe je nak lepas napas dah kenapa?
kannnnnnnnnnn?


Harinie aku nak cerita pasal lelaki.
sape terasa naseb arrrrr.
aku menyampah gila sorang lelaki yang macam psfgdphgphpgfpjgpgfpf!
ape aku nak update status dekat fb aku, aku punya suka lah kan.
aku bukan cakap pasal kau pon.
yang kau nak terasa tu pahal?
tak habes habes nak syok sendiri.
dah banyak kali aku ignore kau punya FR.
tapi kau tetap tak penah givap.
then bila aku approve, kau sebok nak jadi bangang tu dah kenapa?
aku tak pernah update pon pasal kau.
i repeat, NEVER okay!


Hey, zaman dah lepas biar lah lepas.
dah bila orang tolak cinta kau dengan baik.
terima lah dengan baik.
tak perlu lah kau nak jadi macam nie.
dah dua tahun kot.
kau tak boleh paksa orang untuk terima cinta kau.
aku serious dah naik menyampah dengan perangai kau yang macam.......
tak perlu kot aku nak citer lebih lebih.
aku terus BLOCK kau and done!
habes cerita.
kau pon takpayah susah susah nak add add aku lagi.
aku tak hadap pon dengan kau.


Kau dah ade gf kan?
so cukup lah satu.
aku serious tak paham ape niat kau sebenanye.
kau jealous dengan hidup aku ke apa?
aku memang dah bengang tahap dewa dekat kau.
konon cerita pumpang pumpang dah nak kawen.
so kawen je lah.
yang kau sebok nak butthurt dengan status aku tu dah kenapa?
ade aku mention nama kau ke?
tak an?
ade aku mention nama orang lain?
tak an?
suka hati aku lah nak update ape woiii!
kau takde life ke nak menyibuk?


kalau kau tak boleh accept the fact,
kau pegi jahanam lah wey.
aku sumpah benci nak mampos dengan kau.
aku TAK PERNAH kacau life kau.
tak pernah!
and langsung tak terlintas dalam fikiran aku pon.
kau yang sebok pasal life aku dah kenapa?
dah ade gf pegi ah jaga dia.
aku tahu kau sakit hati bila invitation kau ditolak.
sebab tu kau jadi macam nie.
dah orang taknak keluar dengan kau,kau tak boleh paksa.


sebab ape aku tulis pasal mende nie dekat sini sebab aku tahu kau baca blog aku.
takkan aku nak tulis dekat fb aku plak kan memandangkan aku dah block kau.
aku harap kau berubah lah wey.
takpayah sebok lagi hal aku.
kau kate kau tu matang sangat kan.
aku rase kalau kau matang, kau tak berperangai macam $^%$#%#^$$^
kau cakap aku budak budak?
yes! memang aku budak budak.
sebab aku budak budak lah aku nak bagi kau baca apa yang aku meluat dengan kau sekarang.
GET A LIFE DUDE!


oppss! sorry kalau salah cakap.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails