Monday, January 10, 2011

ANUGERAH JUARA LAGU KE-25



Apa kata anda mengenai keputusan anugerah juara lagu ke-25 mlm tadi?
dan apa kata juri mengenai para peserta AJL ke 25 tahun?
akhir kata, apa kata saya mengenai keseluruhan AJL ke 25 tersebut?
saya berkata, saya tidak menonton ANUGERAH JUARA LAGU ke-25. sekian....
korang tengok tak?
amacam? seronok ke? menongkat ke idok?


Semakin meningkat usia, semakin malas nak tengok program tv sebegitu.
macam ade banyak lagi benda aku nak buat dari melanguk depan tb sambil menyanyi dalam hati.
Tv plak dekat cafe. kemaen bingit cafe tu lah. dah jadi macam mini stadium je aku tengok.
Terpekik sane terlolong sini. ghimaeh ler teman nak makan... ater dok histeria sini sane.
tak pasal pasal kang dengan aku aku sekali dok tejerit jerit.
Lebih baik menghabiskan masa hujung minggu bersama anak anak.
Tapi kalau ada tb depan mata, mau nye aku tumpang sekaki tengok AJL25.


Layak kah ANA RAFFALI menang anugerah juara lagu ke 25?
anda sendiri lah yang menilai nye kerana saya tak tengok pon persembahan tersebut =)

2 comments:

  1. yang sronok nye bile tgk status2 mmber kat fb malam ajl nih

    ReplyDelete
  2. hi hentakbelipat ! thanks sudi mengkomen entry i. mesti pelbagai variasi status kat fb pasal ajl kan?

    p/s : kirim salam kat petisuara yang comel itu. :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails