Tuesday, January 11, 2011

i got my dream planner and two new babies.. hoyeh !!




tak semua yang kite nak, kite dapat, betul tak?
tapi tak salah kalau kite impikan sesuatu kan?
dan ape ape yang berlaku ada hikmahnya.
am i right?
kalau salah, sila betul kan.
THANK YOU. =D

i have a great weekend i tell u !
aku ada cerita tak pasal planner pada entry entry lepas.
ada kan?
aku carik bagai nak ghak lah planner kesukaan ku.
tapi sedih nya, tiada ku jumpa seperti idaman kalbu.
rase nak nangeh je bila januari is be ending soon but im still haven't a planner yet.
semua benda bukan boleh keep in my mind. RAM is too small for me.
but, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia takde sape yang tahu.
it happened to me lah bro...
aku betul betul panjatkan kesyukuran yang tak terhingga ke hadrat ILLAHI...


aku tak pernah terlintas akan melalui hari minggu sebegini.
sudah lame aku impikan.
seronok dia macam menang loteri. (agaknyelah)
aku tak plak penah maen loteri.

Best dapat adopt two babies hamster.
thanks a lot to my darling coz gimme two cute hamster.
i am a mummy now. oyyyyyyyeaaaahhhhhhhhh !
tak tahu nak bagi nama apa dekat mereka. still find a good one for them.

i start use my new planner.
even though planner aku tu gedabak, but i like it. yeayyyyyyy !
at first rase sayang hey, rase sayang sayang hey nak guna.
apa guna kalau simpan tapi tak guna. ( keling kah? )

sorry lah cerita macam besepah. kejap citer pasal planner kejap citer pasal hamsters.
aku nak buat ala ala filem yang ade banyak cerita dalam satu filem. gitewwwwww.
tapi macam tak menjadi lah plak. rase macam, ape benfde aku merepek neyh? tak paham langsung.
macam sampah !

my very first day with the babies, aku rase macam nervous.
aku tak tahu langsung cano nak jaga.
then aku buat research siket pasal hamsters. eh bukan siket. banyak hokeh.
perkara paling mencabar jaga babies ney, adalah time nak mandikan mereka.
sampai terpakse buat talian hayat yuuuu.
nasib baik fara dtg menyelamatkan keadaan.
tak menang tangan aku nak handle baby baby ku...

now mereka dah tidur...
and mummy's turn to sleep...
nite u olls...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails