Saturday, January 8, 2011

SAYA SEXY. thank you.

Nah hamek ! 


Saya sexy?
betul ke? anda percaya?
mesti lahhhhhh........... saya memang sexy.
saya sexy di mata saya sendiri. auwww... ( boleh bla ! )
saya sexy sebab saya tidak plagiat entry orang.
saya syok sendiri..
sendiri tulis, sendiri baca......WAKAKAKA!
tapi itu lah dinamakan sexy.....bagi saya je lah....
korang plak macam mana?


saya nak sentuh siket bab plagiat. sentuh je. tak senggol senggol pon tau.. saje je korang ney kan...
kenapa perlu plagiat? dengan erti kata laen, baca blog seseorang, copy and paste. then alter lah siket..
yang hebat lagi, copy, paste and publish. DONE ! tersengeh dengan harapan traffic blog akan naik menggunung, follower bersusun susun sampai bergaduh ( okay tipu je bergaduh tu ).
nampak sangat si pengkopi tu TAK SEXY yuuuuuu.... mak tak suka...


Saya tahu, setiap hari memang ramai blogger baru...
baru mula nak menceburi bidang blog... same like me..
tapi nak naik cepat bukan dengan cara kotor or cara jalan belakang. serious TAK SEXY wa cakap sama lu... kesian dekat blogger blogger yang jadi mangsa plagiat  tu..
dorang perah otak, carik idea nak buat satu satu entry, si plagiat nie plak dok suka suka je mencurik hasil kerja orang. GERAM tak dengan orang orang macam nie? 


Saya tak pernah jadi lagi macam nie. yelahhh....saya sedar saya masih baru dalam dunia blog, and seperti saya cakap sebelum nie, entry saya banyak syok sendiri je.. ( malu? padan muka !)
tapi saya tak pernah terniat pon nak buat cenggitu. dunia blog nie bukan besar pon. semua di hujung jari, ye tak?
kawan kawan blogger pon ramai..selalu blogwalking..senang je nak detect benda benda camnie.. ( padahal tak reti pon nak detect )
aku paling hangin bila belog kegemaran aku, HATIM SI PENGLIPURLARA menjadi salah seorang mangsa, dimana entry dia diplagiat oleh seorang hamba ALLAH...


Lagi perangai yang tak sexy bila blogger buat entry mengenai teguran yang agak melampau.
sampai sanggup menggunakan gambar gambar orang famous. ini memang saya betul betul tak setuju.
serious tak bijak! kalau otak kiri dan kanan digunakan dengan sebaik baik nya, benda benda macam nie takkan berlaku. jangan ingat orang akan diam kan je? haha. mesti lah tak. kalau saya yang kene, memang ke muka pengadilan lah kita seret. al kirim salam lah saya nak biar je orang laen buat macam tu kat saya. negara kita kan ada undang undang? 
PEACE YAWW ! =D


nota hati : kesimpulannya, nak sexy jadi diri sendiri... tak best lah cilok mencilok. saya tahu anda semua rawk! rawr rawr.... 

(pic from google)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails