Thursday, January 20, 2011

DAH TAK TAHAN.

 Aku dah taktahan nak bajet hebat lagi.
semakin hari semakin sakit hati aku bai.....
padahal bajet hebat dengan diri sendiri je pun.... =_____="
so aku decide nak pegi jumpa 'doktor pakar bedah' hari ini.


Lepas habes je perasmian PEMIKIR MUDA oleh TUN MAHATHIR MOHD dekat dewan besar UTem.
aku lelaju balik hostel and carik bus dengan fara.
time nie masing masing dah terkepit kepit.
tak tahan nak membuang yang kecik.
yelah duduk dalam dewan yang ber ekon siket punya lama.
kompem lah menahan je... nak keluar, segannnnnnnnnnnnnnnn.........


Sampai dekat Melaka Central (MC), kebetulan rezeki, ada bus pergi Mahkota Parade (MP).
Alhamdulillah... ALLAH swt, permudahkan perjalanan aku hari nie.
tapi tak habes setakat tu je.
sampai kat MP, pergi lah maxis centre.
dapat pulak staff handsome... pergh perghh... dugaan nie.
tetibe aku jadi nervous weyh. cakap pon nak getar getar. geram betul aku dengan diri sendiri.
cisss cisss cisss !


Tapi tapi tapi.......................
staff tu belagak plak. bajet ko ade gagdet paling mahal sekali lah tu.
die keluarkan semua yang dia ada. and siap suruh aku jaga. WTH ??
aku customer ke tukang jaga barang barang ko? bajet nak show off dekat aku lah tu. Boleh bla !
and dia tanye aku, " seronok ke pakai 'benda nie' ? "
dengan sepantas zarah, aku jawab, " TAK. takde ape yang menarik pon 'benda nie'..."
hambek koooo ! ko tak payah nak ekk sangat lah dengan aku.
aku nie pon bukan peminat tegar benda benda camnie.


Fara pon naik meluat dengan staff lelaki yang bajet best tu.
muka memang boleh jual, tapi perangai masyaallah.....
harus lah direjek awal awal. (ceaaaaa bajet die nak kat aku je. wakakaka)
sumpa die sangat annoyying weyyyhhhh.
aku tengah berborak dengan fara, boleh tak die letak simcard aku kat tangan aku?
tak terkejut aku dibuat nye?
nasib baik aku tak melompat ke ape kan...
saje je nak pegang tangan i kan.... tau lah tangan i licin, mulus dan gebu.. ( muntah ! )


Kalau lah die kasi borang kepuasan service, memang aku bagi negative je.
bapak lame giler aku duduk kat dalam office tu.
naik beku tangan, bontot, kaki semua...
and die boleh plak bergayut depan aku dengan member die. siap cakap nak carik perempuan buat bini lah bla bla bla....
nak je aku hempuk die. penat kot aku tunggu. buat aku macam tunggul jeeee...
dari ramai ramai customer kat maxis centre tu, tinggal aku dengan fara je.
last last die cakap tak boleh tolong.
memang aku nak pasdjsfsgspfrthgt je lah kan...sabooooooo je lah......


Nasib baik tadi daud belanja aku dengan fara makan rojak ayam dekat jalan bunga raya.
terubat lah hati nie siket.
eh cemana tetibe ade daud dalam citer nie?
hahahaha. daud datang amek kitorang bawak balik.
sebab aku dengan fara memang dah exhausted gile.
sampai dua dua bantai tido dalam bus and at last pakcik drebar kejut kitoranggggg..... =________="

Entry diakhiri dengan menunjuk gamba my current boyfriend. maaf, rambut agak serabai. die memang suke buat cenggitu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails