Monday, January 17, 2011

GUA TAK HABES CERITA LAGI..

matik ar orang muntah baca entry aku penuh dengan gamba je lately.
tapi nasib ah. blog aku kan? 
THANK YOU. =D

aku dah pon cerita pasal orang yang rapat dengan aku.
orang yang lain mak and lain bapak dengan aku lah.
orang cakap, kalau time kite belajar, tak sabar nak keje lah ape lah kan.
tapi bila dah keje, rindu giler nak belajar semula.
bagi pendapat aku, mungkin part yang bila dah keje, rindu nak blaja balik tu betul.
aku lebih suka waktu belajar. ada ramai kawan kawan, happy je.


and aku teringat masa dekat matrix adalah zaman belajar paling BEST !
serious wa cakap lu. BAHAGIA !
life aku heaven gile doh. makan, tido, pegi kelas, gossips, pergi bersukan, pergi outing and semua benda best lah. langsung tak stress dengan belajar macam dekat university.
kalau dapat roommates yang sekepala lagi syok.


so entry kali nie, aku nak cerita plak geng geng aku masa kat matrix.
kire kitorang dah macam family lah. memang sayang gila dorang semuaaaaaaaa !


This is NAJWA AKMAL. i call her wawa. (cehh. tetibe plak speaking)
wawa nie roommate aku mase kat matrix dulu.
kitorang selalu jogging sesame, makan sesame and everything lah buat sesame.
paling takley blah mase pegi beli makanan time sahur dekat cafe.
masing masing muka stock baru bangun tido air liur basi pakai baju tido.
duduk jauh jauh je kat cafe. dah lah yang kejut bangun sahur adalah tokey cafe.
siap call suruh datang amek makanan. memang kelaka at that time uh. huhuhu.
sekarang wawa study kat UKM, Bangi.


 Ini SYAZWANI. tapi semua orang panggil dia Asha.
ohh dia sangat gila and happy go lucky.
actually, asha nie bestfriend wawa.
selalu lah melepak kat bilik aku. and lame lame boleh lekat jadi geng plak.
sampai aku penah pegi rumah asha kat terengganu and met her family.
family dia memang awesome ohh !
aku rindu giler kat budak nie. damn ! =(


Ini my geng yang fucking hot !
she is my roommate. Her name is ANISAH. tapi kitorang semua panggil dia NISA.
Nisa memang banyak cakap. ada je cerita dia kat bilik. tapi sebab kitorang semua pon banyak cakap so memang masuk ah. Nisa nie kadang kadang kelaka gak. and dia sangat rajin study babe. jealous mak !
rindu gilaaaaaaaaaaaaaaa nak makan cake mak nisa. serious sedapsangatsangat cake mak dia buat.
ohh lupa, mak nisa ada bakery, tapi taktau apa nama bakery mak nisa. kalau nak beli cake kat mak nisa, boleh la tanya dia ye. Now shes studying at UPM, Serdang. miss you baby !


Ini si gila FATINI. i call her TINI.
dia sumpa gila nak mampos ! hahaha.
i mean dia sangat gila gila and kelakar !
kalau lepak dengan dia, taksah tak gelak. memang FUN habes !
Tini study kat UTeM jugak. same dengan aku.
tapi laen course. Ya Allah... kalau jumpa si TINI nie, habes kecoh.
biasalah bergossip lebih kan.. kalau dekat matrix dulu, tak denga dia memekak dengan diana and sabrina, mesti taksah. pastu dengan tarian zapin dorang lah bagai. memang kelaka pecah perut lah weyyy!


This is NATALIA . and semua orang panggil YAYA je.
Yaya pon geng kitorang jugak. kitorang semua rapat sebab bilik dekat aras yang sama.
memang dekat dekat je lah. kejap kejap pegi bilik Tini, kejap bilik aku, kejap bilik Yaya and macam tu lah.
pastu mesti nak berborak gile gile. and best sangat sebab happy je kawan dengan yaya.
and FYI, yaya terpilih sebagai Top 10 Finalis Gerbang Cinta Mega Utusan Malaysia musim ke 2.
To my beloved readers and kawan kawan blogger, jom kite vote YAYA & FARID.
nie dorang punya FAN PAGE. sila lah vote ye. undian kite semua amat amat lah penting.
same same lah kite support dorang.
Tak lame lagi yaya akan melansungkan perkahwinan dengan Farid. Her fiancee rite now.
Tak sabar nak tengok yaya kahwen dengan farid !


Frankly speaking, aku rindu geng C2 aras 2 nie.
rindu nak gelak ramai ramai.
rindu nak bergossip ramai ramai. pillow talk and everything. ohh goshh !
kite semua dah macam kakak and adik kan? even dah lame tak jumpa, nanti kite mesti kene lepak ramai ramai. I MISS YOU ALL LIKE CRAZY ! =D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails