Sunday, January 16, 2011

CARI JODOH.

kalau aku takde makhluk makhluk nie tak tahu lah ape jadi.
mereka nie dah macam adik beradik ke hape.
sayang dorang gilaaaaaaaaa weyh.
kalau dorang ade dengan aku, aku rasa bahagia jeeeeee..
sungguh ! tak tipu.

even aku dah takde parents, tapi aku still ada dorang nie.
parents ada dalam hati aku okay. jangan cakap aku dah lupa parents aku plak kan.
kang aku lepuk sesekor.
eh kalau sape sape sedang mencari jodoh, marilah aku kenalkan dorang sorang sorang.
ade yang berkenan bagitau. tapi aku kene filter dulu lah. yang terbaik baru aku kasi pass.
sebab aku sayang dorang gila babs dowh. taknak dorang tersalah pilih pasangan hidup.
i lap u olls ~


ini perempuan yang paling i cinta. name dia NURUL BAZILAH BT SADIKIN. call her BAZOT.
kenal dekat matrix. satu kelas masa PDT. (program dua tahun)
mula mula aku tak rapat pon dengan dia.
ntah macam mane boleh jadi rapat and untill now kitorang sayang gila each other.
yang paling aku suka sebab dia suka makan. macam aku jugak.
kitorang suka terai makan kat tempat baru.
and now shes studying at UKM, Bangi.


ini pon kesayangan jugak.
NOOR SYARINA MAAT. call her SHEENA. tapi nak panggil syawina pon boleyyyyy. HEHE
aku kenal dia masa mula mula masuk UTeM.
she is my sleepmate, foodmate, and semua mate lah.
aku sayang gile nak mampos. kemana mana berdua.
moment paling tak boleh aku lupa when dia ajar aku pakai helmet.
then aku kene gelak dengan dia sebab pakai payung time naik motor. =____="
now shes still studying at UTeM. same place with me but different class.



this is my darling.
SYAFIQAH INSYIRAH. call her SYIQOQ.
aku kenal dia kat matrix jugak.
same class with me and bazilah.
dia lah orang pertama yang aku rapat gila masa tu.
aku siap pindah bilik dia lagi. boleh tak ko bayang, aku tinggal kat blok c yang hujung dunia and pindah ke blok b2 tinggal sekatil dengan dia.
time stay dengan dia, memang gila ah. heaven sangat !
now shes studying at UPM, Serdang.



ini kesayangan muda. cewwah !
kenapa cakap muda? sebab dia muda dua tahun dari aku.
name dia AYU FATIKA ABDUL MUBIN.
tapi aku panggil die fara. taktahu sebab apa aku panggil dia fara.
langsung takde kene mengena dengan nama dia. -_______-'
dia nie gile jugak. nampak lembut, tapi kalau gila dia sampai, memang nak hentak je. hahaha.
aku kenal dia tahun lepas. we are classmate now.


ini lembut tapi sayang.
apekah?
maksud dia aku sayang dia dengan lembut. wakaka. (okay tak lawak)
she is NURFAZREEN ANUAR. call her ERYN.
dia memang geng lah dengan aku.
kenal sejak sekolah lagi. time tu dekat mrsm jasin.
bilik satu aras. selalu lah menebeng kat bilik dia sebab roommates die memang geng aku.
now shes studying at MONASH univ, Subang.
rindu gilaaaaaaaaaaaaaaaa ko weyh. bila nak minum air I LOVE YOU lagi?


ini kawan aku sejak dalam perut mak lagi. hahaha. tipu je.
nie kawan baik dari sekolah tadika . gile berkepit je kitorang dulu.
same same pengawas and same same hardcore.
tapi dia lagi ganas ar. sebab kalau dia gelak, serious takde sape boleh lawan.
tapi sedih gile, kitorang dah nak dekat 10 tahun tak jumpa.
now shes studying at UNIMAS, Sarawak.
kalo ko kawen dgn orang srwk. memang tak ah aku nak dtg. tapi kalau ko support semua, aku confirm jadi pengapit kau. wakakaka!
eh lupa nak bagitahu nama dia adalah NORHUSNA MAT FAZIL.
aku panggil dia CUNA.


ha yang nie lelaki plak.
tapi nie pangkat abang abang je lah.
name die HAZWAL.
serious kelako lepak dengan dia.
memang selalu ah lepak same same.
die satu kuliah dengan aku sekarang nie.
kalau tak sampai cramp mulut lepak dengan dia, tak sah.
budak pandai neyh.. 4flat punya orang. jealoussss gila mak !


nie lagi sorang. kawan baik si HAZWAL.
name dia ZULIKRAM. aku panggil ZUL je.
same kuliah dengan aku jugak.
ini kalau tengok muka dia pon dah boleh buat aku gelak guleng guleng.
belom lagi dia cakap...mau nanges gue..
ini pon pangkat abang abang je.
kawan kawan laki aku kebanyakan veteran belaka. Muahahaha.
Zul nie pon budak 4flat jugak weyh.
aku je tak. buat malu je. 
memang selalu giler lepak dengan si ZUL and HAZWAL.
aku dah anggap dorang macam abang aku sendiri.
suara boleh jual. karaoke tak boleh blah. bajet RAMLI SARIP ke hape.
hahaha.


Aku rase cukup lah kot setakat nie.
nanti aku update lain plak k?
aku nak pergi laundry kejap kat bawah.
kesian si fara dah lame tunggu aku. hahaha
ok bai !
PEACE YAWW !

4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails