Sunday, January 16, 2011

KORANG BAHAGIA TAK MACAM NIE?


korang bahagia tak tengok makhluk secomel hamster playing with his/her toys?
bahagia tak?
aku memanggggggggg bahagia.
bila ada masalah banyak serabut kepala, aku akan membuat lawatan ke cage my babies.
omaigadddddddddddd ! they are sooooooo cute sampai rasa nak picit picit je duaekor tuh.
gantung kat kipas pon comel juga. HAIH. apa semua benda tak boleh buat bila tengok ragam my babies.

But im still afraid to touch them.
sebab aku penah kene gigit dengan salah seekor dari mereka.
terus aku macam trauma ke hape.
kalau nak bagi makan letak dalam food container mereka pon aku dah bezikir banyak banyak kali.
serious sampai bila bila lah takkan dapat bemesra dengan babies kalau tengok keadaan cenggini.


Btw, you guys ada tips or ape ape je lah ilmu untuk share dengan saya pasal hamster.
tahu tak macam mana nak jinakkan hamster?
rasa macam mak tak berguna je kalau biarkan mereka terkurung.
tapi kalau tak kurung, ntah kemana mereka pergi.
agak agak pergi rumah sebelah, ngorat amoi cina cun disebelahh. Haish.
tak boleh jadi camnie.
malu lah mummy nanti.  =_____="

Saya lapar. mummy saya selalu bagi saya makan lambat. T_______T

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails