Tuesday, April 19, 2011

INI SERIOUS!

Seriously this time aku nak cakap secara serious dan secara laju laju buai laju laju sampai atas atap, apa dalam baju sekuntum bunga cina. eh betul ke lagu nie? ke salah? asal macam tak sedap pon?
ah fogedit!


Now 12.49 am.
aku baru bangun tido.
tido pukul 8 pm. nice en?
bangun nak buat a FORMAL LETTER.
but aku dah LUPA dia punya format doh!
nak google malas.
hazab apekah ney weyh?
dah tue bangke kene buat surat rasmi. =________="


Dalam kepaleotak ney banyak bende tengah pk.
serabut ah gua gini.
dengan kayu hockey tak hantar lagi.
dengan tak jadi amek short sem.
kau gila? short sem dia punya yuran ape lan**u semua adalah mahal nak mampos?!


Tadi ada meeting students yang nak amek short sem dengan dean.
dalam meeting tu jugak aku keluarkan calculator nak kire berapa jumlah yang wajib bayar hanya untuk satu subject yang berjam kredit 3.
memang telan air liur dua baldi lah aku kat situ.
dah ah aku dah register subject tu.
maka untuk mendropkan subject tersebut  aku kene buat FORMAL LETTER kasi dekat dean.
and aku decide nak amek sem depan je.
sekian~


Eh eh, belum habes cerita lagi.
ade sape sape pakai skincare product HADA LOBO?
amacam?
okay tak?
next time aku buat entry pasal HADA LOBO.
seprais punya entry.
dah dah... aku nak g buat surat rasmi untuk dekan tercinta.
babai!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails