Thursday, May 5, 2011

FINAL EXAM-SETTLE-PROJECT PBL-SETTLE-meh denga mak nenek nak membebel pulak.

weyhhhhhhhhhhhhh..
sangat sangat lega bila final exam, project pbl yang selalu menghantui diriku dah habes.
officially END!
tapi tu untuk sem ney je lah.
sem depan?
ekau tunggu je lah yo?


wiiiiiiiiiiiiiiiii....
lepas ney aku dah start cuti panjang sepanjang 4 meterbulan.
lame kans?
ape eh nak buat?
korang ade idea tak?
aku pk aku nak keje lah time cuti ney.
boleh kurus!
HAHAHAHA! goal keje adalah kurus.
bagus kan?
sekali takdapat keje.
melanguk lah ko kat rumah besakan bontot yang dah tersedia besa. =_________="


Plus aku nak belaja masak nasik lemak, bubur nasi dengan laksa.
HAHAHAHA! aku nak belajar masak makanan yang aku suke jerrrrrrrrrr.
sape tak suka padan muka kau.*eh tibe tibe emo pahal?
dah.
cukup angan angan aku semasa cuti sebab kalau cerita banyak banyak takut tak menjadi.
lets we move to another story.

*
*
*

Semalam hari yang urghhhhhhhhhhhhh!
bayangkan aku habes exam semalam punya semalam.
gigih tak tido tau study bagai nak rak.
two killer papers pulak tuh.
memang killed habesssssssss.....
sebab aku tak boleh jawabbbbbbbbbb! T__________T


Balik exam pukul doblas malam..BOLEH?
balik rumah terus focus on presentation project pbl yang macam naklempang lajulaju muka project tu.
HAHAHA gilaaaa.
dah lah malam sebelum tu tak tido.
lepas tu the next day pon tak tido.
memang gil.
semua ney sebab akucintapadamu exam&pbl.


Lepastu pagi semalam bangun kemaen awal sebab nak pegi present neyh.
tapi cuak dia macam cuak nak kawen.
eh aku dah kawen ke?
kire nak cakap cuak dia lain macam lah.
sampai kene pegi berak 3,4 kali.
kau boleh bayangkan betapa nervousnye aku nak present?
jawab exam pon tak camnie.
ini semua gara gara takut kene marah/hentam time present dengan lecturer tersayang depan kawan kawan kelas.
ramai hokeh dorang.
mak malewwwwww.


Sekali group aku boleh pulak tertinggal circuit yang macam nyawa kami tu.
itu lah yang nak di "run" kan.
sekali itu pulak yang tak bawak.
aku pulak selamba gila pegi campus bawak thumbdrive satu dengan phone satu.
tu je.
purse semua aku takbawak.
kalau ada roadblock, memang kebalai lah aku.
join mat bangla dok dalam lokap.
silap hari bulan kene hantar balek bangladesh.
nangesssssssssss!


Okay back to the story, kitorang pon balik semula rumah nak amek circuit.
laju laju balik.
laju laju dtg campus semula.
sekali kooooooooo...lecturer ckp postpone petang.
kau boleh bayangkan tak betapa sakitnye hatiku bagai ditusuk sembilu.*eceh!
aku bangun pagipagi sebab nak present pagi, sekali kene present petang.
time tu pukul 9 pagi and kene present pukul 2.
so apa lagi?
karok lah jommmmmmmmm!
fara, akuyanggojes and ayu.
cukup korum.
memang aku bantai ah lagu ntah ape ape.
semua aku nyanyi.
lagu wajib adalah lagu siti sarah, new boyz dengan search.
KAHKAHKAH!


Tapi yang paling best masa fara nyanyi lagu GOYANG INUL.
aku memang nganga je dari mula sampai habes lagu tu.
macam fuhhhhhhhhhhhhhhhh tak percaya fara nyanyi lagu neyh siap dengan dialog semua semua lah.
hahahaha!
plus aku nganga sebab mak aihhhhh tengok inul tu goyang rasa macam bontot aku pulak yang nak tercabut.
WAKAKAKAKA!


Sambil tunggu dorang menyanyi, aku post ah status dekat FB pasal takut nervous semua tu.
sekali kakak aku boleh pulak comment,

" baca ya latif ya latif banyak banyak kali sebelum present then tiup dekat muka panel."

padahal aku cuak, aku pegi bantai karok.
memang ah sengal.
KAHKAHKAH.


eh tapi aku buat jugak nasihat kak lyn tu.
and selamat aku kene hentam dengan lecturer time present. -.-"
tapi apa yang aku bangganya adalah aku sangat yakin semasa present.
tak takut langsung masa kat depan even audience ramai.
bayangkanlah campur dua course kan.
mana tak ramainya.
memang lega gila ah bila dah settle semua tu kan.


Disebabkan tak takut langsung aku time present tu lah,
aku selamba badak je sambil present sambil menggaru garu tangan, badan, kepala.
dah macam monyet pon ada.
sebab aku tak paham ape yang lecturer tanya.
and boleh tak? aku yang tanya dia balik.
aku tanya apa yang dia tak paham.
apa yang dia nak sebenanya.
memang jahanam lah kan markah presentation aku.. =_______="


Ah lantak ah.
janji dah lepas...kann?
buat apa nak pk lagi. *ecehhhhh ayat nak sedapkan hati sendiri.
eh eh kau tahu? semalam result engineering math aku dah kelua.
giler cepat kan result kelua?
padahal hari selasa habes exam.
hari rabu result keluar.
hebat kan lecturer aku marking?
result koko pon dah keluar.
aku bajet nak lulus je subj koko ney sebab aku tak pegi sebulan kelas koko weyhhhhhh!
lepastu masa game hoki pon aku tak pegi.
memang gile lah kannnn.
tapi aku tengok tadi, aku dapat A.
aku bersyukur sangat sangat.
aku expect nak lulus je, pastu dapat lebih dari tu.


Eh, dah lah aku membebel.
nanti laen entry aku sambung lagi. *bajet juta juta readers nak bace. wakakaka!
aku nak besiap.
nak pegi dating.
wahhh koooo...dating celah mane ntah.
padahal nak keluar pegi jj beli beg cina murah yang untuk pindah rumah tu je.
hahaha!
ok bai.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails